indmeldelsen

Indmeldelse i Lystfiskerforening Neptun

Nem og hurtig indmeldelse via online-betaling med dankort

Det er heldigvis både nemt og hurtigt at melde sig ind i NEPTUN

Det tager kun et par minutter og kan gøres alle døgnets 24 timer, når blot du har adgang til internettet.

Indmeldelse sker via Fiskeringens hjemmeside - www.fiskeringen.dk.

Meld dig ind i  Lystfiskerforeningen NEPTUN via Fiskeringen her

Under "Vælg klub" vælger du naturligvis Lystfiskerforening NEPTUN

Du skal herefter vælge medlemstype (senior/junior/familie) og udfylde formularen med navn, adresse, fastnetnummer (hvis du har), mobilnummer, mailadresse og fødselsdato.

Online-betaling med dankort

Sidste trin i indmeldelsen er online-dankortbetalingen af årskontingentet som fremkommer automatisk i forbindelse med oprettelsen/indmeldelsen.

Betalingen af kontingentet sker således direkte fra Fiskeringens hjemmesiden og når betalingen er gået igennem, vil du kort efter modtage en mail med login og password til de lukkede medlemssider, samt en faktura på din indbetaling.

Herefter er medlemskabet oprettet og gyldigt og du kan printe dit medlemskort direkte fra medlemssystemet og begynde at bestille både, huse, å-stræk og andre faciliteter.
Fiskeringen afregner direkte med Lystfiskerforeningen Neptun.
Det kan ikke være nemmere.

Hvis du ikke har et dankort

Har du ikke et dankort eller oplever du i øvrigt problemer med onlinebetalingen kan du i stedet overføre kontingentbeløbet (se nedenfor) til foreningens konto i Danske bank
Reg. Nr. 1551 Konto nr. 3062716

Så sørger vi for at oprette dig i medlemssystemet og tilsender dig medlemskort m.m.

Du skal så huske at sende en mail til, kasserer.neptun@gmail.com  hvor du oplyser dine personlige data: medlemstype (senior/junior/familie), navn, adresse, fastnetnummer (hvis du har), mobilnummer, mailadresse og fødselsdato.

Medlemsskaber i NEPTUN

Senior medlem  -  person over 18 år.
Årligt kr. 750.

Junior medlem  - person under 18 år.
Årligt kr. 250.

Familiemedlemskab  - omfatter alle,der er tilmeldt på adressen og som tilhører husstanden (Alle familiens medlemmer skal oprettes i medlemssystemet i forbindelse med indmeldelsen).
Årligt kr. 950.

Ved indmeldelse 1/1 til 31/10 betales fuld årskontigent.

Ved indmeldelse 1/11 til 31/12 betales fuld årskontigent i starten af det nye år.Året to sidste måneder er således kontigentfri.