Julefrokost 2018

Klubarrangementer > Tidligere arrangementer
                                                                             Julefrokost

Julefrokosten i 2018 var på alle måder tilbage til ”normalen”. Arrangementet blev igen holdt den sidste fredag i november og i modsætning til 2017 stod klublokalet ikke ”under vand”. Men vi måtte da fjerne nogle dekorationer på et par vægge for at håndværkere efterfølgende kunne få plads til at installere et nyt ventilationsanlæg i hele kælderen. Det ødelagde dog ikke festen.
13 medlemmer havde tilmeldt sig julefrokosten og mødte op med hver sit bidrag til en formidabel julebuffet med rigelig mad og drikkevarer. Og hele arrangementet kostede kun den beskedne sum af 50 kr. til dæk¬ning af fællesudgifter!
Menuen bestod af røget sild, porresild, lakseruller, sylte, æg og rejer, mørbrad bøf, ribben steg, æbleflæsk, rullepølse, frikadeller, stegt lever og et udvalg af dejlige oste. Dertil kom diverse øl og et mere end tilstrækkeligt udvalg af snaps. Og der var også kaffe 
Stemningen var som sædvanlig helt i top – en rigtig god optakt til julen.