Klubtræf Strandmøllen

Fangst rapporter > Fangst rapporter 2021
Kysttur ved Strandmøllekroen
I flere år har det været en tradition, at forårets sidste klubaften erstattes af en sammenkomst og lidt fiskeri ved Strandmøllekroen – forudsat at vejret viser sig fra sin pæne side. Og det gjorde det så igen i år.
Onsdag 19/5 bød vejret på svag vind fra en vestlig retning, klart vejr og 13-14 gr. og 10 mand og en dejlig kvinde mødtes på stranden ved 18-tiden. Vi hyggede os ved bordet, og snakken gik livligt mens vi drak en øl og betragtede fiskere som fiskede fra stranden og fiskere som forsøgte sig med dykning og jagt med spyd. Der var meget at snakke om, for de fleste havde ikke set hinanden i måneder pga restriktionerne ifm Corona pandemien.
Efter en god times tid gik 5 af os ud på høften, som ligger et par hundrede meter syd for stranden, for at forsøge os med noget fiskeri. Det gav ikke så meget som ventet og især glimrede ørrederne og fladfiskene ved deres fravær. Lidt blev det dog til. Leif tog en pæn stor hornfisk og under­tegnede kunne tage hjem med en enkelt torsk. En rigtig hyggelig aften.