Kontingent

Ved indmeldelse 1/1 til 31/10 betales fuld årskontigent
.

Ved indmeldelse 1/11 til 31/12 betales fuld årskontigent i starten af det nye år.Året to sidste måneder er således kontigentfri.

Senior medlem  -  person over 18 år.
Årligt kr. 750.

Junior medlem
 - person under 18 år.
Årligt kr. 250.

Familiemedlemskab  - omfatter alle,der er tilmeldt på adressen og som tilhører husstanden (Alle familiens medlemmer skal oprettes i medlemssystemet i forbindelse med indmeldelsen).
Årligt kr. 950.

Ved familie medlemskab skal alle personer tilmeldes, hovedperson som Familie medlemskab og de øvrige som Familiemedlemmer.
Medlemmerne får efter ønske udleveret nøgle til Fiskeringens Faciliteter eksempelvis Både.

Der skal betales et depositum på 50 kr. for nøglen. Beløbet betales sammen med kontigentet ved indmeldelse eller indbetales på konto 3140 1551 3062716  med tydelig oplysning om medlems nummer, hvorefter nøgle vil blive tilsendt, når betaling er registret hos kassereren. Nøgle kan dog også afhentet i klublokalet, hos formanden eller kassereren efter næmere aftale.