Julefrokost 2017

Klubarrangementer > Tidligere arrangementer
Julefrokost
I 2017 var vi som lovet ”tilbage på sporet” hvor vi fastholdt traditionen med at indbyde til klubbens julefrokost den sidste fredag i november. Året før måtte vi jo ændre datoen fordi for mange var optaget af andre arrangementer netop den fredag. Frafaldet sidste år var dog desværre også større end normalt idet kun 12 medlemmer mødte op. Blot ugen før mødte vi op til den sædvanlige klubaften for dog kun at konstatere at lokalet igen var blevet udsat for betydelig indtrængen af vand igennem vinduet L. Ud med møblerne, fat i vores væske-støvsuger og i gang med opsugningen. Skolens pedel sørgede efterfølgende for to store affugtere som kørte i flere uger hen over julen. Nu er lokalet igen tørt og brugbart og skolen har øjensynligt fået renset de udendørs afløb, så at det ikke skulle ske igen.
Så stod vi bare med et lokale-problem til julefrokosten. Men heldigvis var Dan i stand til at låne et lokale på sit arbejde i Fritid og Ungdomsklubben Vænget. Dejlige lokaler og en perfekt kulisse til en super julefrokost. Alle var mødt op med deres hjemmelavede bidrag udi det kulinariske eller noget ”på flaske” samt det meget beskedent beløb (igen i år kun 50 kr.) til dækning af fællesud­gifter.
Som sædvanligt blev det til et overdådigt julemåltid med en buffet bestående af røget sild, porresild, lakseruller, røget mørbrad, rullepølse, ribbensteg, frikadeller, mørbradbøf, æbleflæsk og risala­mande og flere slags oste. Dertil kom diverse øl og et mere end tilstrækkeligt udvalg af snaps.
Stemningen var som sædvanlig helt i top – en rigtig god optakt til julen.