Hoved menu:

Arrangementer 2014

Klubarrangementer > Tidligere arrangementer

Klubarrangementer 2014 - 2015

Onsdag 12. november 2014 kl. 18:30   Klubaften i Forst og Jagthuset.
Klubaftenen denne onsdag er henlagt til Forst og Jagthuset, Ulrikkenborg Plads 2, 2800 Lyngby hvor Bjarne Hedelund har tilbudt klubben 20% rabat på alle ikke nedsatte varer. Du burde måske udskifte nogle gamle liner på dine hjul så du i hvert fald ikke går ned på grejet på din næste fisketur. Eller mangler du gode pirke til Nytårsturen? Tilmelding ikke påkrævet.

klubtur

Fredag 28. november 2014 kl. 19:30   Julefrokost i klublokalet
Traditionen tro arrangerer klubben Julefrokost den sidste fredag i november.
Det bliver med vished endnu et overdådigt julebord hvor deltagerne hver især medbringer sit bidrag udi det kulinariske eller noget ”på flaske” samt et meget beskedent beløb (igen i år kun 50 kr.) til dækning af fællesudgifter. Tilmelding foregår i klublokalet eller pr. e-mail til formanden
.

Onsdag 21. januar 2014 kl. 19:00   Generalforsamling i klublokalet.
Alle medlemmer opfordres til at møde op til den årlige Ordinære Generalforsamling. Se indkal-delsen andet steds i bladet. Tilmelding ikke påkrævet.

Onsdag 28. januar 2014 kl. 19:00   Fluebinding i klublokalet.
Jan vil denne aften vise os hvordan man binder fluer. Klubben sørger for materialer men man er selvfølgelig velkommen til at medbringe eget fluebindings grej. Tilmelding ikke påkrævet

FØLG MED PÅ HJEMMESIDEN FOR EFTERFØLGENDE ARRANGEMENTER (og evt. ændringer).

Tilbage til indhold | Retur til hoved menu