Kysttur til Strandmøllen

Fangst rapporter > Fangst rapporter 2019
                                                                 Kysttur ved Strandmøllekroen

Det er ikke altid at vejret den sidste klubaften inden sommerferien arter sig så godt at det indbyder til at henlægge aftenen til stranden ved Strandmøllekroen i stedet for at samles i klublokalerne. I år var vejret dog fint men fremmødet noget skuffende. Midt i maj måned er der ellers gode muligheder for at fange ørreder, torsk, hornfisk og fladfisk fra stranden eller fra høfderne syd for Strandmølle¬kroen. Den 15. maj var kun 4 fiskere og nogle tilskuer mødt op men dem der var der hyggede sig. Og fiskerne fik da også noget på krogen. Leif tog nogle pæne hornfisk og Jørn Qvist nogle pæne flade.
Forhåbentlig bliver vejret også godt næste år ved afslutningen af vor møderække før sommerferien og forhåbentlig bliver vi flere til at prøve lykken med fiskeriet og hyggen på stranden.

hl